Tennisveckorna 2013

Utan tvekan de bästa tennisveckorna genom tiderna! Nu syftar jag inte på fester utan på jobb.

137 klienter har på dessa två veckor. Allt ifrån massagebehandlingar, personlig träning och gruppträning. Det har varit helt fantastiskt. Utan tvekan har det varit långa dagar men varje dag har varit så givande både för mig och alla klienter.

bild-2

Jag har fått vara med och se klienter som kommit in med smärta gå där ifrån lyriska smärtbefriade. Klienter som fått höra av andra tränare att dem aldrig skulle kunna göra olika övningar som dem nu och än mer avancerat problemfritt och tekniskt korrekt. Klienter som sprungit och fått problem springer nu snabbare, naturligare, mer ekonomiskt och ergonomiskt fram.

137 klienter som alla inspirerar mig. Deras kamper och träning är inte annorlunda mot mina. Det handlar alltid om att bara ta sig till träningen. Att vara smärtfri. Att få förbättra sin hälsa.

Tack till alla er 137 personer som jag fått ta hand om under dessa veckor. Hoppas vi ses nästa år igen när det är dags för tennisveckor!
Men först ska vi njuta och ta hand om alla klienter som än är kvar på Bjäre och denna fantastiska sommar!

Lämna en kommentar