Ny samarbetspartner – Triahtlondepån

Ja varför hålla på med en sport när man kan hålla på med tre?
Sedan tidigare har jag samarbetspartners till både löpningen och cyklingen vilket är fantastiskt skönt.

Nu kommer den sista pusselbiten, den mest svalkande med, simningen tack vare triathlondepån.
944292_598435900169484_1824431035_n

Första köpet är redan gjort och kan inte säga annat än att jag är supernöjd. Snabb och högklassig service. Kändes nästan som om våtdräkten redan var här samma sekund som jag hade beställt den. Dem tog verkligen sig tid att lyssna in på mina behov, kolla upp vilken dräkt som skulle passa mig och och gav mig sen ett pris man bara inte kunde motstå. Så numera simmar jag stolt i en orca våtdräkt från Triathlondepån.

Känns enormt skönt att ha en sådan partner med sig till framtiden och alla kommande tävlingar, utmaningar och upptåg man kan tänkas komma på och utsätta sig för!

Lämna en kommentar